Toate întrebările pe care trebuie să le puneti Formatiei sau DJ-ului dumneavoastra


24 Nov
24Nov

Să fim sinceri: muzica poate face sau distruge o petrecere, ceea ce înseamnă că trupa sau DJ-ul este unul dintre cei mai importanți factori ai evenimentului dumneavoastra. Și cu siguranță nu doriți să angajați pe cineva fără să verificați amănunțit mai întâi. 

  Puneți întrebările de mai jos atunci când vă întâlniți cu eventualii prestatori pentru a găsi cea mai potrivită solutie pentru dumneavoastra:

1. Cum ai descrie stilul tău?

   Trebuie să vă dați seama dacă stilul lor va funcționa cu vibrația pe care o doriți. De exemplu, dacă doriți o petrecere de cocktail elegantă, cu o mulțime de conversații casual, o trupă care se descrie drept „rock and roll ” este o nepotrivire!

2. Vă putem asculta undeva live?  Sau aveti clipuri publicate pe diverse platforme? 

 O auditie în direct vă va oferi cea mai bună idee despre cum ar suna și simți muzica nunții dumneavoastra. În timp ce majoritatea cuplurilor merg direct catre o formatie sau band, iar unele formatii si band-uri nu vor fi de acord sa va ofere sansa unei auditii live, considerand ca sunt deja cunoscuti si apreciati strict pentru ce fac – si asta este primul semn ca nu vor accepta sugestii in programul lor, alte formatii sau trupe se vor arata deschise pentru astfel de auditii . Acestia din urma ar putea fi si foarte receptivi la nevoile si sugestiile dumneavoastra.

3. Cunoașteți locatia unde va avea loc evenimentul nostru? Si cerințele sale acustice, de putere și de amplificare? Dacă nu, îl veți verifica dinainte?

Muzicienii dvs. ar putea avea nevoie de un cablu de extensie, un generator de rezervă sau alte cerinte și este important să stiti  în prealabil. Dacă nu doresc să verifice locatia sau sa se intereseze de eventuale conditii sau probleme, stergeti-i de pe listă.

4. Puteți cânta melodiile care sunt importante pentru noi (cum ar fi o melodie tradițională sau un hit pop preferat)?

Trupa sau DJ-ul ar trebui să poată reda, învăța sau descărca orice melodie doriți. Dacă o trupă spune „da”, dar va trebui să învețe și / sau să o aranjeze, întrebați-i dacă vor fi costuri suplimentare  pentru asta.

5. Câți muzicieni sunt în trupă și sunt disponibili? Câți vocaliști? Există diferite opțiuni în ceea ce privește câți muzicieni / instrumente putem angaja?

Dacă intervievați un DJ, doriți să știți dacă lucrează cu un partener și dacă este vorba despre o trupă, cine ar fi exact acolo în ziua respectiva.

Notă: Angajarea unei porțiuni dintr-o trupa uimitoare este o modalitate inteligentă de a te conforma unui buget strict, insa prestatia livrata poate fi diferita ...

6. Ar trebui să închiriem instrumente (pian, de exemplu) sau echipament (difuzoare suplimentare sau scenă)?

  Aflați exact ce echipamente aduc și ce aveți nevoie pentru a închiria (sau a împrumuta de la locul respectiv). De asemenea, veți dori să știți dacă va trebui să ascundeți echipamentul dacă este deosebit de inestetic (de exemplu, cu o cortina). Vreti ca nunta dumneavoastra să fie un eveniment frumos, nu să arate ca un magazin de electronice.

7. Aveți de gând să utilizați lumini sau alte efecte speciale?

 Ceea ce muzica este pentru urechi, luminile sunt pentru ochi! 

Dincolo de muzică, unii profesioniști pot aduce lumini și/sau efecte speciale, precum o mașină de ceață, în timp ce alții se vor rezuma doar la a canta. Dacă cel/cei pe care urmeaza sa ii contractati își îmbunătățesc performanțele cu efecte specifice, acestea pot fi standard sau pot costa suplimentar, așa că cereți și obțineți toate prețurile scrise în contractul dvs.

8. Cine se va  ocupa de montajul echipamentului?

În ziua nunții, cineva trebuie să instaleze sistemul de sunet si lumini - de obicei, o persoană din compania care furnizează muzică. Va trebui să dați numele persoanei coordonatorului locatiei și să stabiliti un timp suficient  convenabil pentru toată lumea. Verificati la locatie daca au loc alte evenimente inaintea evenimentului dumneavoastra, pentru a putea oferi timpii necesari instalarii echipamentelor.

9. Cum vă asigurați un nivel sonor confortabil pentru toți oaspeții?

 Volumul sunetului poate fi o provocare importanta. Ceea ce verisorul de 14 ani crede ca este volumul perfect, este diferit de ceea ce bunica, în vârstă de 89 de ani este dispusă să susțină. Dacă te distrezi la petrecere, nu vrei ca persoanele care nu participă să fie strigate ca la un bar aglomerat.

10. Ce tinuta vestimentara veti avea?

  Nu ati vrea ca Trupa sau Dj-ul sa arate la evenimentul dumneavoastra ca mecanicul de intretinere! Este important ca stilul vestimentar sa reflecte spiritul artistic si personalitatea acestora si totodata sa fie in acord cu importanta evenimentului dumneavoastra.   

11. Câte ore sunt incluse în pachet?

  Asa cum evenimentul dumneavoastra are o ora de inceput, trebuie sa aiba si o ora de final. Unii muzicieni și DJ vor specifica acest lucru, este firesc. Dar, dincolo de asta, veți dori, de asemenea, să știți de câte pauze vor avea nevoie (și cât vor dura) și planul de rezervă pentru pauzele respective .

   Sfat important 1: asigurati-va ca  și muzicienii  dumneavoastra primesc mancare si cele necesare - nu doriți ca energia lor să se termine înainte de ultimul dans.

  Sfat important 2 : stabiliti cu ospatarii ca la pauzele de masa sa livreze intai la masa formatiei/dj, pentru ca acestia sa termine de servit inaintea invitatilor dumneavoastra. Este neplacut cand invitatii asteapta ca formatia sa termine de mancat. De asemenea, asigurati-va in prealabil, daca sunt anumite preferinte (ex. vegetarieni). 

12. Cum gestionați solicitările de melodii (dedicatii)?

  Verificați care va fi protocolul pentru a vă asigura că oaspeții  vor auzi melodiile lor preferate, daca doriti acest lucru. 

  Ideal ar fi ca dumneavoastra sa prezentati in prealabil o lista cu melodiile preferate ale celor prezenti dar agreate de dumneavoastra, pentru ca profesionistii sa fie pregatiti a o livra. Daca invitatii dumneavoastra vor avea solicitari inopinate, este bine sa treaca pe la dumneavoastra intai. Nu uitati, dumneavoastra sunteti cei care ati angajat entertainerii, dumneavoastra ii platiti, este evenimentul si momentul dumneavoastra. Prin urmare, dumneavoastra detineti controlul si nu un eventual invitat care devine mai indraznet odata cu consumul de bauturi. 

  Este foarte neplacut atat pentru dumneavoastra cat si pentru echipa de entertainment si restul invitatilor. 

13. Poți acționa ca maestru de ceremonii?

  Nu este garantat că solistul sau DJ-ul dumneavoastra  va fi si prezentator,  vor anunța primul dans sau vor spune oamenilor când se servește masa. Un Maestru de Ceremonii va sti cum sa prezinte momentele importante, sa antreneze si sa implice invitatii, sa ridice vibe-ul petrecerii. Totodata, poate fi un foarte util ajutor, stiind succesiunea momentelor, ce trebuie de facut si cand.  

14. Câte nunți faceți de obicei într-un an?

Încercați să determinați cât de experimentați sunt - nu numai daca au făcut nunți, ci și cât de des. Ambele sunt importante pentru a înțelege cât de bine se pot ocupa de ringul dumneavoastra de dans. Cereți să vorbiți cu câteva cupluri anterioare. Recenziile online povestesc o parte din poveste, însă faptul că poți discuta direct cu cuplurile care au folosit această trupă sau DJ vă pot oferi o imagine mai clară a modului în care lucrează.

15. Mai aveți vreun eveniment  înainte sau după al nostru?

Dacă nu mai au nimic după aceea, întrebați care sunt taxele suplimentare în cazul în care petrecerea depaseste timpul mentionat  în contract. Și dacă au unul înainte, întrebați ce se va întâmpla dacă celălalt eveniment depaseste timpul din contract.

16. Daca va imbolnaviti?

Dacă un membru cheie al formatiei contractate vine cu gripa în dimineața nunții dvs., ar trebui să aibă un înlocuitor de încredere (și să-l întâlniți și pe el).

17. Aveți autorizatiile si taxele platite la zi?

Trebuie să vă asigurați că prestatorii dumneavoastra au toate autorizatiile si taxele la zi. In cazul unui control inopinat, organele de control au dreptul sa opreasca evenimentul si sa confiste mediile de stocare si aparatura de difuzare, pentru neplata la zi a drepturilor de autor. Nu ati vrea ca cel mai important eveniment din viata dvs sa fie distrus din cauza acestui detaliu! Adevaratii  profesionisti se vor oferi să vă arate certificatele lor.

18. Care este planul dvs. de rezervă dacă există o defecțiune a echipamentului?

Cei mai mulți DJ și trupe se vor pregăti pentru un eveniment neașteptat - de exemplu, cedeaza o boxa, se distruge un cablu. Dar cel mai bine este să verificați  dacă au un plan de rezervă. Dacă echipamentul planului B nu se află în autoutilitara sau în mașina DJ-ului, sau a trupei, vei avea multă tăcere la nunta ta - și nu va fi bine…

19. Care este politica dvs. de anulare?

Dacă vă schimbați data, se anuleaza evenimentul sau vă răzgândiți asupra tipului de entertainment preferat de dvs. (se întâmplă), care sunt repercusiunile?

20. Cum motivezi o mulțime timidă să danseze?

Unii DJ vor învăța cele mai recente dansuri sau vor încuraja verbal invitații să pășească pe ringul de dans, în timp ce alții vor selecta doar cântece care îi vor determina pe oameni să se miște. Alegeți pe cineva care folosește o tehnică potrivita gustului dumneavoastra.

21. Aveți o specialitate?

Aceasta este o întrebare bună pentru o trupă. Ce le place să cante si  ce vrei să dansezi la nunta ta? A cere unei trupe rock cu adevărat minunată să cante muzica populara,  nu va merge bine.

22. Înregistrarea pe site-ul dvs. este live sau produsă într-un studio? Sunetul este îmbunătățit tehnic?

Vedeți dacă ceea ce auziți este ceea ce primiți (pentru că oricine poate suna ca Adele cu suficientă procesare si reglare). Unele trupe sau Dj, folosesc in clipurile de prezentare sunet editat, nu este nici un rau in asta, o fac pentru o buna calitate a materialului publicat. Cu toate astea, dacă clipurile unei trupe sunt modificate, aceasta ar trebui să vă trimita unele live, neatinse.

23. Trupa  cântă live 100%  sau pe negative?

O mulțime de trupe își completează astăzi repertoriul cu piese înregistrate în prealabil (negative) și nu este nimic în neregulă - dar este posibil să preferați una care să interpreteze totul în direct.

24. Folosiți play-list-uri prestabilite sau acceptati dedicatii (sau citiți publicul)? 

Când vine vorba de o trupă de nuntă, dvs. (și invitații dvs.) probabil veți prefera varianta din urmă. Prietenilor și familiei dumneavoastra  le va plăcea să aibă ocazia să ceară melodii și nu există nimic asemănător cu o trupă care alimentează energia dintr-o mulțime.

25. Puteți furniza în timp playlistul dvs. principal?

Fiecare trupă bună are o listă de cântece diversă și mare. Cereți să consultați aceasta lista și să indicați selecțiile dvs. preferate, astfel încât sa rezulte  o listă de redare plăcută pentru mulțime.

26. Puteți sa descrieti planul evenimentului?

Acest lucru separă formatiile/Dj-ii entertainerii experimentati, veterani de cei “necăjiti”. Există multe moduri de a vă asigura că totul „curge” la o nuntă, iar cuplurile ar trebui să colaboreze cu trupa pentru a aduce această viziune la viață.



 

Comentarii
* E-mailul nu va fi publicat pe site.